badmonkey

Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Mathilda Söderqvist - 28 mars 2010 18:17

Hejhej.

Ja nu har jag varit på träning och tvättat av mig, inte den roligaste träningen.

Men ska snart äta hamburgare, gott! :D<3

Imorgon äre skola, som jag INTE gillar! Fast vi går bara tills på Onsdag, sen äre Påsklov :D<333

Men de får bara bli ett kort litet inlägg, ska städa rummet nu.


Shaa Shaaa :D<3

Av Mathilda Söderqvist - 28 mars 2010 11:38

Gomorrron alla läsare! :)

Ja, nu har man hunnit med lite skaer nu till morgon. Jag har gått ut med Philip, jag har kollat på film och spelat tv spel med lillebror. Nu sitter jag, olivia, philip och ida och kollar på The box. Vi såg den inte igår för det blev så sent. Idag ska jag på fotbollsträning i kuben, känns skönt att få börja med aktiviteterna igen. Ska dessutom få köra gympa nu på Onsdag :D<3333

Men ska fortsätta kolla på film nu, hörs mer sen.


Shaa Shaa ;D<3

Ovido - Quiz & Flashcards