badmonkey

Alla inlägg under mars 2010

Av Mathilda Söderqvist - 31 mars 2010 16:12

Hej, igen.

Ja, nu ska jag snart gå och göra mig iordning. :)

Ska fråga mamma om vi kan åka och köpa lite gotti gotta sen, eller medans vi är på våra akteviteter, fast vi kanske ska åka med min morfar :)<3

Skolan har varit riktigt kul idag. På engelskan pratade vi typ hela timmen om vi gillade gossedjur XD Sen kollade vi på en engelskfilm, den är skit bra! :)

Men ska ta och byta om och sen äta, hörs mer sen.


Shaa Shaaaa :D<3

Av Mathilda Söderqvist - 31 mars 2010 15:25

Åhhh, nu är jag riktigt  glad asså!

Och nu äre påsklov, riktigtriktigt skönt! :)

Och idag ska jag på gympa, åhh har längtat as länge!! :)<3333

Sen längtar jag som en tok tills ikväll!

Och eftersom det är påsk nu, så ska vi snart få påskägg! :)<3

Men nu orkar jag inte skriva nå mer, slänger in ett till inlägg senare.


Shaa Shaaa :D<3

...

Av Mathilda Söderqvist - 30 mars 2010 20:48

Åhh, stackars Louise. Hon var först av alla som var klar, sen blir hon trea. Men Thomas Johansson äger ju: Åh, är min puls bara 110 eller 109 XD Haha, det glömmer jag ALDRIG!! :D<33

Men nu vet inte jag vem jag ska hejja på, hejjar väl på båda. :)

Men nu ska jag fortsätta kolla, hörs KANSKE mer sen.


Shaa Shaaa :D<3 

Av Mathilda Söderqvist - 30 mars 2010 20:03

Hejhej :)

Ja nu sitter jag och kollar på Mästarnas Mästare, finalen idag. Vet inte vem jag hejjar på, kanske Armad eller vad han heter. Men jag hejjar nog på alla typ XD

Åhh, jag lägtar tills imorgon, då äre ANDRA AVENYN!!!!! <3333333333333

Och sen efter det är det True blood :D<333333333

Fick iaf Påskbuffé idag på skolan, var riktigt gott. Fast potatisen är gummi, man kan studsa den på bordet XD

Men nu ska jag fortsätta kolla, kanske slänger in ett till inlägg sen.


Shaa Shaaa :D<3

Av Mathilda Söderqvist - 30 mars 2010 13:54

Hejhej :)

Ja nu sitter jag på skolan med Thilda, Thilda forskar och jag spelar. Vi har elevensval nu. Har nyss varit i gympasalen, inte så kul där. Sen kollade jag på killarna som spelade någonting. Men nu sitter jag här och ska fortsätta spela, hörs mer sen.


Shaa Shaaa :D<3

Av Mathilda Söderqvist - 29 mars 2010 16:48

Hejhej :)

Ja, nu har man kollat på smygtittarna av Andra Avenyn. Måste se de på Onsdag! Hela Onsdag kommer bli kung, först skola (behöver inte jobba någonting!) sen gympa, sen Andra Avenyn och sen True Blood. Vett najs dag asså! :)<3

Åhh, jag saknar en person enormt mycket. Sitter och kollar på bilder sen vi fotade hon och jag. Hon är min ängel! <333

Vill vara med hon jusst NU!<3

Men ska höra om vi kan vara med varandra på lovet! :D<33

Men nu ska jag ta och göra någonting annat! Orkar inte skriva nå mer, hörs mer sen!


Shaa Shaaaa :D<3

Av Mathilda Söderqvist - 29 mars 2010 14:56

här kommer bildern sen backen!

            Det var väldigt dimmigt!  

Sen avlutar vi med en bild jag tog i bussen när vi var på väg till Östersund, solnedgång!

        

Av Mathilda Söderqvist - 29 mars 2010 14:32

Hellu :)

Idag äre Måndag, sååååå tråkigt! Har nästan nyss kommit hem från skolan, blev bråk på skolan, gissa vem som blev as arg? Kan det vara jag? ;o

Men nu sitter jag här och ska snart gå för mamma ska itta, ska plugga.

Men imorgon får vi Påskmat på skolan, jippi.

Men nu ska mamma sitta, blev ett litet inlägg men skit samma.


Shaa Shaaa :D<3

Ovido - Quiz & Flashcards