badmonkey

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2010

Whejhej :)

Av Mathilda Söderqvist - 9 augusti 2010 12:58

Tjoho på er alla! :)<3

Blev ju inte så himla fint väder så vi skippar risön idag. Ska väl bara vara hemma och ta det lugnt! Blev nyss attakerad av Beckiis katt, den bara högg mig med sina vassa tänder, så vem har inte stora märken på båda armarna nu? Idag har både jag och Beckis match vid halt sju, så tänk om vi möter varandra. Det vet faktiskt inte vi.. Men hoppas det :) Men u ska vi göra något som inte ni får veta. Får höras mer sedan!

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mathilda Söderqvist - 20 augusti 2010 18:57

Nu kommer inte jag blogga här så mycket, kanske slänger in nå inlägg ibland. Men nu kommer jag finnas på www.lillaaan.blogg.se där jag kommer blogga mycket! Så ni kan ju alltid kika in där! Hare gött! :)♥ ...

Av Mathilda Söderqvist - 20 augusti 2010 13:23

Hejhej :) Ja, idag har jag ju varit på valla och träffat min lärare och EN av mina klasskamrater. Har ju aldrig varit på valla men nu har jag det. Jag tyckte det var jätte stort och fint! Ska bli skönt och börja där, längtar faktiskt till skolan bö...

Av Mathilda Söderqvist - 19 augusti 2010 22:53

Hejhej :) Ja nu äre ett ganska sent inlägg, eller sent och sent klockan är bara elva. Men jag som ska upp typ tidigast imorgon går och lägger sig sist av alla. Ska ju på skolan imorgon, ska äntligen få se hur det ser ut där. Men jag måste verkligen...

Av Mathilda Söderqvist - 19 augusti 2010 15:00


Hejhej :) Skrev ingenting igår, men det var därför internet funkar inte ibland och det gjorde det inte igår. Men nu gör det de så då passar jag på att skriva ett inlägg. Igår var jag iaf med Beckiis från typ ett till halv fem, sedan åt vi i familje...

Av Mathilda Söderqvist - 17 augusti 2010 22:08


Tjenixen! :) Är ett litet sent inlägg, eller sent och sent klockan är bara tio. Men iaf, nu su sitter jag och snackar med beckiis på msn! och pratar lite med syrran. Idag gick/åkte jag&Beckiis ner på risön och kollade på ruifs match. Blev oavgjort,...

Ovido - Quiz & Flashcards