badmonkey

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2010

Ojojoj! ;)

Av Mathilda Söderqvist - 2 augusti 2010 23:23

Shasha bloggen!

Jag vet, jag uppdaterar dåligt. Men jag ska försöka bättra mig.

Men idag började jag dagen med att gå på toa, sedan satt jag mig och kollade på Olivia då hon spelade ****************. Sedan gick jag och gjorde mig iordning och sedan for jag till Beckiis. Var där till ungefär halv tio, och ni ska bara veta vad vi gjorde. Men det får ni inte veta! Eller okej bara för att jag är så snäll så säger jag väl det! Vi satt vid datorn, spelade wii, åt mat, pratade om massa saker och hoppade studsmatta. Sedan började de ju att regna och då, då var Beckiis&Lillan glaaad! Vi gick ut till studsmattan och hoppade, och det var riktigt halt så vi halkade ju en hel del. Men det var ju iaf roligt och det är det som är huvudsaken! Men sedan gick vi in och satte oss vid datorn igen, och sedan åkte jag hem. När jag kom hem gick jag ner till Olivia&Ida och kollade på Alice i underlandet med dom, den var riktigt bra! Sedan gick vi upp och då satte sig Olivia&Ida vid datorn, då gick jag och kollade lite på en film mamma&pappa kollade på. Sedan nu kom dom precis hem från att ha hämtat Philip, eller fick precis veta att Philip somnade i helgum så dom fick vända och åka hem igen, utan lillebror :) Imorgon ska jag vara med Beckiis, och sedan äre fotbollsträning. Ska bli riktigt roligt att träna igen, var ju typ en månad sen vi tränade. Men vi hinner bara träna två träningar sedan äre match, och det är ju ennu bättre! Hoppas vi vinner! Vet faktiskt inte vilka vi möter, men det är ju kul vilka vi en möter! Nu sitter jag här och tänker på en as snygg kille jag träffade på lax, och dessutom var jag med han. Han var verkligen snygg, men inte snyggare en Tom burgin! Förresten, har jag berättat att jag har hans autograf och en bild på han och en till bild på han och hans kompis. Fatta att jag nästan svimmade när jag såg han. Vi stod och lyssnade på Lazze och sedan vände jag mig om och bara skrek rakt ut. Så min stora syster vände sig om och såg han också, och både hon och jag gillar han! Och vill ni veta två till grejer? Även om ni inte vill veta så säger jag det. Samma dag vi hade flyttat in så åkte jag och min kompis Bella ner på risön där vi var med Olivia och Emilia. Och när vi var där så såg jag en kille som liknade tom as mycket, men jag tänkte att det inte kunde vara han, så jag fortsatte att bada. Men efter en stund hörde jag någon prata engelska och då vände jag mig om och kollade riktigt noga på han, och då vare Tom. Så då bara skrek jag rakt ut, och då kollade han på mig men då låtsades jag som ingenting. Sedan följde jag efter han tills han åkte hem, hehe... Och andra grejen är att Moa sov hos mig, och då så åkte mamma&pappa&Olivia&Moa&jag ner på videoteket och skulle hyra filmer, och gissa vilken som också var där då? Jo Tom! Så då vare inte lika roligt att hyra film, då vare ju han man ville vara vid och typ kolla på.. Om jag ska vara ärlig så svimmar jag nästan när jag ser han. Ni får tycka att jag är löjlig, töntig elr vad ni tycker. Men jag bryr mig inte, för jag gillar en person och det står jag för! Ni har säkert också känt så för någon förut eller om ni gör det nu! Det är faktiskt jäkligt nära att jag svimmar när jag ser honom, han är bara så jäkla härlig!! Men en till person jag tycker är snygg heter ******. Och han är också jäkligt snygg, men absolut inte snyggare en TOM!! Men nu ska jag säga en grej som inte handlar om killar. Det är att vi har fått ljud till datorn, vi har ju inte haft det förut eftersom våran skärm gick sönder och såklart var ljudet på skärmen och då fick vi ta en gammal skärm och den hade inge ljud. Men nu när mamma&pappa var i Sundsvall köpte dom högtalera och nånting så nu har vi ljud, så nu sitter jag och diggar till NASTY NORTH! Dom är så jäkla bra!! Kan ju lägga upp ett inlägg med låtar av dom så ska ni få höra. Ni kanske inte tycker dom är bra men det gör jag! Men nu ska jag ta och fixa andra grejer! har ju lixom skrivit på inläffet i 20 minuter, hihi. Men ni får ha det så bra medans jag inte bloggar.

 

Funkade inte att ge in bilder, så ni får nöja er med text!

 

Puss på er! <3

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mathilda Söderqvist - 20 augusti 2010 18:57

Nu kommer inte jag blogga här så mycket, kanske slänger in nå inlägg ibland. Men nu kommer jag finnas på www.lillaaan.blogg.se där jag kommer blogga mycket! Så ni kan ju alltid kika in där! Hare gött! :)♥ ...

Av Mathilda Söderqvist - 20 augusti 2010 13:23

Hejhej :) Ja, idag har jag ju varit på valla och träffat min lärare och EN av mina klasskamrater. Har ju aldrig varit på valla men nu har jag det. Jag tyckte det var jätte stort och fint! Ska bli skönt och börja där, längtar faktiskt till skolan bö...

Av Mathilda Söderqvist - 19 augusti 2010 22:53

Hejhej :) Ja nu äre ett ganska sent inlägg, eller sent och sent klockan är bara elva. Men jag som ska upp typ tidigast imorgon går och lägger sig sist av alla. Ska ju på skolan imorgon, ska äntligen få se hur det ser ut där. Men jag måste verkligen...

Av Mathilda Söderqvist - 19 augusti 2010 15:00


Hejhej :) Skrev ingenting igår, men det var därför internet funkar inte ibland och det gjorde det inte igår. Men nu gör det de så då passar jag på att skriva ett inlägg. Igår var jag iaf med Beckiis från typ ett till halv fem, sedan åt vi i familje...

Av Mathilda Söderqvist - 17 augusti 2010 22:08


Tjenixen! :) Är ett litet sent inlägg, eller sent och sent klockan är bara tio. Men iaf, nu su sitter jag och snackar med beckiis på msn! och pratar lite med syrran. Idag gick/åkte jag&Beckiis ner på risön och kollade på ruifs match. Blev oavgjort,...

Ovido - Quiz & Flashcards