badmonkey

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Mathilda Söderqvist - 8 augusti 2010 23:20

Choo på er alla! :)

Jag vet, jag har uppdaterat jätte dåligt. Men vi har ju liksom världens sämsta internet och sen har jag inte haft tid desutom. Men iaf, nu sitter jag hemma hos världes bästastebästastebästastebästaste Beckiis. Vi har det så kul! Har varit i Härnösand hela dagen och kollat på när Beckiis spelat match, dom vann båda matcherna. Grattis till hon och hennes lag! :) Sedan har vi varit hem till mig en snabbis och hämtat sovsaker och sånt, och sen nu sitter vi nere på hennes rum vid datorn och har det trevligt! Imorgon kommer de bli en hel dag med roliga saker! Först vaknar vi och fikar frulle såklaart. Sedan om det är fint väder ska vi dra på risön, men om det regnar så ska vi försöka få ihop typ två till som vill kolla på film med oss. Och sedan ska vi gå på resturang och äta pizza, och efter det drar vi til risön då jag ska spela match. Vet fakiskt inte vilka vi möter, men vem bryr sig? Inte jag iaf. Sedan äre väl hem och duscha och sånt :) Visst kommer det vara en härlig dag? Tycker jag och Beckiis iaf. Men nu ska jag&beckiis prata, hon kanske också vill sitta lite. Får höras mer sedan! Imorgon kanske. Hare så bra medans :)

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards