badmonkey

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Mathilda Söderqvist - 19 augusti 2010 22:53

Hejhej :)

Ja nu äre ett ganska sent inlägg, eller sent och sent klockan är bara elva. Men jag som ska upp typ tidigast imorgon går och lägger sig sist av alla. Ska ju på skolan imorgon, ska äntligen få se hur det ser ut där. Men jag måste verkligen sova nu. Så får höras mer imorgon!

pusspåer!

Av Mathilda Söderqvist - 19 augusti 2010 15:00

Hejhej :)

Skrev ingenting igår, men det var därför internet funkar inte ibland och det gjorde det inte igår. Men nu gör det de så då passar jag på att skriva ett inlägg. Igår var jag iaf med Beckiis från typ ett till halv fem, sedan åt vi i familjen+ida. Och efter det följde jag med mamma och kollade på hennes match, hon var faktiskt riktigt bra för att vara 20 år sen hon spelade en match. Men sedan efter det vare bara att åka hem och då satt jag mig och kollade på animal planet. Nu är jag med söt Alice och vi lyssnar på mysik. Det var så grymt längesen jag var med Alice, och äntligen har vi fått lånat hem hon. Är sjukt glad! Ska ner på risön senare och kolla på match, och då får söt Alice följa med mig! Imorgon ska jag kliva opp tidigt, för sedan klockan 10 så ska jag&mamma till valla. Så då får jag se hur det ser ut inne och sånt. Sedan efter det äre väl bara att åka hem. Men nu ska jag ut och gå med Alice. Får höras mer sedan! :)

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards