badmonkey

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Mathilda Söderqvist - 20 augusti 2010 18:57

Nu kommer inte jag blogga här så mycket, kanske slänger in nå inlägg ibland. Men nu kommer jag finnas på www.lillaaan.blogg.se där jag kommer blogga mycket! Så ni kan ju alltid kika in där! Hare gött! :)

Av Mathilda Söderqvist - 20 augusti 2010 13:23

Hejhej :)

Ja, idag har jag ju varit på valla och träffat min lärare och EN av mina klasskamrater. Har ju aldrig varit på valla men nu har jag det. Jag tyckte det var jätte stort och fint! Ska bli skönt och börja där, längtar faktiskt till skolan börjar. Typ första gången jag gör det :) Men efter att jag varit på valla åkte jag hem och satte mig framför tv:n med Alice. Jag vet inte vad det är med hon men hon värkar jätte ledsen, hon är helt annorlunda och hängig. Hon vill aldrig busa, hon har alltid svansen nere. Blir ju as ledsen när jag ser det! Får se hur det blir sedan. Men nu ska jag ta och gå ut med hon. Får höras mer sedan!

Pusspåer!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards