badmonkey

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Mathilda Söderqvist - 16 augusti 2010 23:14

Tjenixen! :)

Gick ju riktigt bra på matchen faktiskt, vann med 6-3 ;D  Mitt lag spelade super idag! Efter matchen vare bara att åka hem och duscha. Sen satte man sig här och nu snackar jag med Beckiis :) Och snart ska syrran få sitta så då kommer jag fastna vid tv där det finns ANIMAL PLANET! :) Men jag ville bara skriva ett inlägg för att jag har tråååkigt! Men får höras mer imorgon.

  

Av Mathilda Söderqvist - 16 augusti 2010 16:23

Tjenixen :)

Ja som ni märkt har jag inte bloggat på läänge!  Men nu ska jag försöka bättra mig! Men den stunden jag inte bloggat har jag varit med Beckiis. Varit med varandra i över en vecka och då har vi sovit hos varandra varje dag! Det har varit riktigt roligt. Har nyss kommit hem från Stan också, var nere med Beckiis, Tina och Melle :) Och nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar sedan äre match. Möter Beckiis lag, jag har ju inte bytt en så jag går fortfarande i helgum. Men vi ska vinna över dom, förra gången blev det 4-4. Men man kan ju aldrig veta vilket lag som vinner. Sedan efter det ska jag hem och duscha sen äre väl bara mys och kolla på tv, ANIMAL PLANET! Har ju fått den kanalen nu när vi flyttat till Sollefteå. Kulkulkul! Har ju fått ett bett på min kind och sedan har det blivit infektion där, gör ont som faaaaaan. Men det försvinner väl snart. Men nu ska jag ta och göra mig iordning till matchen, får höras mer sedan.

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards