badmonkey

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2010

Tralalalalaaaaaaaaaaaaa! :D

Av Mathilda Söderqvist - 3 augusti 2010 13:35

Hejhej alla bloggläsare! :)

Idag började min morgon med att vakna av att Idas telefon ringde. Efter att hon pratat klart så försökte jag somna om men det var omöjligt. Så då klev jag upp och gick ner till min lillebror som spelade tv spel. Sedan gick jag upp och satte mig vid datorn, spelade lite spel och fixade en ny header som ni kanske ser. Gjorde en ny för att jag blev så himla less på den förra. Så nu får jag se hur länge jag komma ha den här, kanske en vecka eller mer.. Skulle igentligen vara med Beckiis idag men blev inte så får att ja, det säger jag inte. Men vi kan ju inte vara med varandra alla dagar, vi måste ju vara ifrån varandra nån gång :) Men sedan gick jag och kollade på Björnbröder med lillebror. Den filmen är så grymt bra, får verkligen tårar i ögonen när jag ser den. Men det är bara vissa bitar av filmen där jag får tårar i ögonen, men endå. Nu sitter jag och lyssnar på NASTY NORTH! Dom är min nya favorit grupp, har aldrig hört någon bättre. Ikväll äre fotbollsträning, och det ska bli riktigt,ritkgit, ritkigt roligt. Få träffa kompisar som jag inte träffat på jätte länge, och det är inte säkert att jag kommer umgås med dom sedan. Så det kommer bli kul. Ska dessutom ha Idas mamma som tränare idag eftersom Otto är borta, men det är alltid roligt när hennes mamma är tränare. Men sedan kommer jag inte ha hon elr otto som tränare eftersom jag kommer sluta i helgum och börja i sollefteå, men det känns faktiskt bäst så. För annars blir det den hära körningen igen som vi inte ville ha. Pappa har visat mig ett sätt jag kan göra om Internet slutar funkar, och nnär jag gör det kan jag vara inne på internet i typ en halv timma sen måste jag göra det igen, men det tar typ bara två minuter att göra grejen. Har förresten blivit lite förkyld har jag märkt, hoppas jag inte blir jätte sjuk.. Men nu ska jag ta och skriva ner en grej, en väldigt fin grej! Så vi får väl höras mer sen! :)<3

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mathilda Söderqvist - 20 augusti 2010 18:57

Nu kommer inte jag blogga här så mycket, kanske slänger in nå inlägg ibland. Men nu kommer jag finnas på www.lillaaan.blogg.se där jag kommer blogga mycket! Så ni kan ju alltid kika in där! Hare gött! :)♥ ...

Av Mathilda Söderqvist - 20 augusti 2010 13:23

Hejhej :) Ja, idag har jag ju varit på valla och träffat min lärare och EN av mina klasskamrater. Har ju aldrig varit på valla men nu har jag det. Jag tyckte det var jätte stort och fint! Ska bli skönt och börja där, längtar faktiskt till skolan bö...

Av Mathilda Söderqvist - 19 augusti 2010 22:53

Hejhej :) Ja nu äre ett ganska sent inlägg, eller sent och sent klockan är bara elva. Men jag som ska upp typ tidigast imorgon går och lägger sig sist av alla. Ska ju på skolan imorgon, ska äntligen få se hur det ser ut där. Men jag måste verkligen...

Av Mathilda Söderqvist - 19 augusti 2010 15:00


Hejhej :) Skrev ingenting igår, men det var därför internet funkar inte ibland och det gjorde det inte igår. Men nu gör det de så då passar jag på att skriva ett inlägg. Igår var jag iaf med Beckiis från typ ett till halv fem, sedan åt vi i familje...

Av Mathilda Söderqvist - 17 augusti 2010 22:08


Tjenixen! :) Är ett litet sent inlägg, eller sent och sent klockan är bara tio. Men iaf, nu su sitter jag och snackar med beckiis på msn! och pratar lite med syrran. Idag gick/åkte jag&Beckiis ner på risön och kollade på ruifs match. Blev oavgjort,...

Ovido - Quiz & Flashcards