badmonkey

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Mathilda Söderqvist - 1 augusti 2010 18:31

Hejhej! :)

Som ni kanske läste tidigare skulle jag skriva vad jag har gjort under den tiden jag inte bloggat, men det orkar jag verkligen inte skriva för det är så himla mycket jag gjort. Man iaf, i Fredags var jag på Lax med Beckiis. Grymt roligt vi hade, hoppade och studsade mest hela dagen. Hade också tävlingar, fast vi vet inte vem som vann.  Dansade i discotältet och dansade i skum! Hur kul var inte det? Vi fick så mycket skum på oss och sånt så vi fick gå hem till Beckiis och duscha med kläderna och skorna på! Det var ju nästan roligare en att dansa i allt skum. Men sedan gick vi tbx fast då var det ingen i våran ålder kvar där typ. Men vi stannade iaf till halv 2 sen gick vi hem. Och igår dansade vi i över fyra timmar. Så idag har jag ju lite ont i fötterna, eller inte bara lite ont det gör svin ont. Men jag&beckiis hade iaf kul och det är ju de som räknas! Idag räddade jag&Beckiis livet på en fågel också, så nu känner vi oss stolt! :) Beckiis kommer hit senare också. Fast hon ska inte sova här utan bara vara med mig. Men det gör inget att hon inte får sova här för vi har redan varit med varandra i fem dagar. Vi har ju as roligt vi. Blev upp bjuden på att dansa två gånger igår, fast jag tackade nej. Och undra varför jag gjorde det? Det är bara jag&beckiis som vet varför. Men nu ska jag gå, ska snart äta. Får höras mer sen! :)

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards