badmonkey

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Mathilda Söderqvist - 4 augusti 2010 18:54

Tjoho alla bloggläsare! :)

Ojojoj vilken härlig dag! Dagen började med en varm och härlig dusch. Efter det åt jag frukost och när jag kollade ut genom fönstret så regnade det ju såklart just den dagen jag och min kompis Lisa skulle på risön. Men vi bestämmde oss att vi skulle gå iaf. Sedan gick jag och tog på mig nå kläder och sedan packade jag. Efter det cyklade jag ner till Blommer&Blader där jag mötte Lisa. Sedan cyklade vi tsm till Risön. När vi hade betalat så märkte vi att ingen var där, vi som trode det skulle vara mins en person där. Men ne, vi var helt ensamma. Och det var vi hela dagen också, och det var fett kul. Kunde ha alla saker för oss själva, vi hade alla bassänger för oss själva och sånt. Sedan efter att vi badat i några timmar gick vi upp och gjorde oss iordning och sedan cyklade vi hem, eller Lisa cyklade till Blommer&Blader. När jag kom hem gick jag och tog en dusch eftersom jag frös, och efter att jag duschat var det mat. Och det passade alldeles utmärkt eftersom jag var vrålhungrig! Efter att vi ätit gick jag och satte mig här framför datorn, och nu sitter jag och diggar till NASTY NORTH! Också snackar jag med Beckiis på telefonen. Har ju inte träffat varandra på två dagar! Saknar hon riktigt mycket, hennes fina leende och hennes sköna skratt :) Men ska kanske vara med varandra, ja typ, någon dag :)  Men nu ska jag ta och fixa en grej, får höras mer sedan.

Kan fortfarande inte lägga in bilder så ni får nöja er med text :D

 

Puss på er! :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards