badmonkey

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Mathilda Söderqvist - 2 mars 2010 17:23

  

Såhär såg rummet ut innan jag städade det!   

Och såhär ser det ut efter jag har städat :D

:)

Av Mathilda Söderqvist - 2 mars 2010 15:55

Ja nu har jag nyss druckit varm choklad och ätit en macka :)

Det var väldigt gott, så nu är man mätt i magen!

Ska väl snart gå och städa rummet, för mamma och pappa vill att det ska vara fint innan Fredag när jag åker. Kommer säkert ta två timmar, rumet är hur stökigt som helst! Kan ju knappt gå där inne, ligger lite kläder och sånt på golvet. Kläder som jag inte ha burit till tvätten XD

Men efter jag har städat kommer det vara fint så man kan gå där. Sen efter det då äre väl att kolla på film. Vet inte vilken men ska väl hitta nån bra!

Sen efter det äre väl att äta, fast känns som jag inte orkar att äta nått. Tror att jag vill stå över maten idag, men det får jag inte! Ska väl senare gå ut och knäppa lite kort. Har ju så himla mycket snö hemma här! Går väl upp till halsen på mig på vissa ställen, så imorgon äre väl att ut och hoppa i snön, haha :)<3

Nu sitter man och kollar på tv och skriver på bloggen eftersom jag inte har något att göra! Men ska väl gå och städa snart så då har jag något att göra, fast inte nå kul!



Men nu ska jag städa, Hejdå :)<3

Av Mathilda Söderqvist - 2 mars 2010 15:06

Hellu (:


Ja, nu har man kommit hem från skolan. Elr typ för en halv timma sen. Hade faktiskt ganska roligt på skolan idag, ovanligt! Imorgon ja då äre Onsdag och GYYYMPA :D<3

Längtar som en tok tills på Fredag, Beckiis och jag kommer ha fett kul!

Och på Fredag äre filmdag på skolan med klassen :)<3

Snart ska jag nog gå och göra lite varm choklad och ta en macka, sen sätta mig vid datorn igen. Sen ska jag nog fortsätta kolla på Ghost Wisper, sen kanske kolla på smygtittningar av Andra Avenyn :)

Men nu ska jag gå och fixa lite fika och så.


Shaa Shaaa :D<3

Ovido - Quiz & Flashcards