badmonkey

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Mathilda Söderqvist - 18 mars 2010 21:08

Nu är jag sjukt trött. Har fikat lite och så, var as hungrig dessutom. Ska väl snart lägga mig i sängen och läsa för lillebror :)<3

Imorogn äre fredag, kul som satan kommer de bli, ska fortsätta med Bildgallerit jag och Thilda O håller på med, kommer bli as bra :D<33

Men vi ha GLOSFÖRHÖR. Bajs på de! Men sen kommer hela dagen vara bra. Ska också förstora tadställningen imorgon, eller som jag sa de: Imorgon ska jag förstora käften XD Lite annorlunda me att förstora tandställningen och förstora käften. Men nu ska jag lägga mig i sängen innan lillebror slår mig x)


Godnatt alla läsare, drömm sött :)<3

Av Mathilda Söderqvist - 18 mars 2010 18:59

Hellu (:


Ja de blir ett lite sent inlägg, men har inte kunnat skrivit för min mamma har suttit vid datorn och jag har mest kollar på tv och varit med lillebror.

Men ja iaf  är de torsdag idag, och då äre alltid kung skoldag. Slöjd hade vi idag, blev klar med min mini bil XD Haha tänk, den är ens inte 10 cm lång XD Men ja sen på bilden hände de lite saker som jag ejj skriver! Ganska farliga saker hände de, och otäcka. Men Mathilda tål ju allt vettni. Men nu ska jag ta och göra mig lite fika, sen får vi väl se vad jag kommer göra. Kanske slänger in ett till inlägg.


Shaa Shaa :D<3

Ovido - Quiz & Flashcards