badmonkey

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Mathilda Söderqvist - 12 mars 2010 22:56

Ja nu har vi sätt klart filmen, tog en liten paus medan mamma skulle smörja in mina hälra. Kan dock inte vara med på tävlingen, och det är jag INTE glad för!

Men det här blir nog det sista inlägget innan vi börjar kolla på den andre filmen, kanske somnar till den. Är sjult trött, även att det inte är nå sent. Beckiis ritar hon, en fiin tjej.


Men nu ska jag dra.


Shaa  Shaa! :D<3

Av Mathilda Söderqvist - 12 mars 2010 19:46

Ja nu har vi ätit och så, var riktigt gott.

Nu sitter jag och Beckiis och kollar på film, Luftslottet som spängdes. Såg ju den idag, men hon har inte sätt den så vi see den nu :)

Asså nu är jag ganska less, vill ha en ny DATOR! Denna är så himla seg, och jätte dryyg! Men får väl nöjja mig med denna ett tag till :/

Men ska väl spara lite pengar, hittade en as snygg för bara 3500. Webbcam och allt man kan önska sig!

Men nu ska vi fortsätta kolla på film! Hoppas ni får ha en trevlig kväll :)


Puss på eeer!


Shaa Shaaa!

Av Mathilda Söderqvist - 12 mars 2010 18:28

Hellu :)


Ja nu sitter jag här med Beckiis och ska snart se film, sen blire väl att äta :D

Var ju i stan idag, gick väl si sådär. Hoppar på kryckor nu, är ganska jobbigt eftersom jag måste hoppa på tårna för jag har ont i hälarna. Men nu ska vi ta och sätta på filmen, ne jag bara skojja. Vi ska GE igång filmen. Haha bara jag och Beckiis som fattar :D<33


Shaa Shaaa :D<3

Av Mathilda Söderqvist - 12 mars 2010 10:00

Godmorgon! :)


Ja nu sitter man och väntar på att man ska dra till Sollefteå, först tandläkaren sen sjukhuset.. Ska iaf få tandställning idag, känns inte så kul.

Men gissa vem som är glaaad? Jo jag. Nu har jag upptäckt en helt underbar grejj på datorn, och ni får inte veta.


Men nu ska jag gå och göra mig iordning, skriver väl ett till inlägg när jag kommer hem.. :)<3


Shaa Shaa :D<3

Ovido - Quiz & Flashcards