badmonkey

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Mathilda Söderqvist - 14 mars 2010 13:54

Hejhej (:


Ja nu är man ren och fin, har nyss duschat. Har varit i stan idag, lämnat mamma på jobbet, lämnat Beckiis och hämtat Olivia. Hoppar ju på kryckor igen, känns inte kul. Jobbigt äre!

Men imorgon äre skola, känns inte heller så bra. Men om jag har för ont får jag vara hemma. Kommer vara jobbigt om jag går på skolan, alla kommer typ komma fram till mig och fråga vad som hänt. Ganska jobbigt! Fast det är ju inte första gången dom ser mig hoppa på kryckor. Kanske tredje elr fjärde gg.

Nu sitter jag och lyssnar på Halelujah-Molly Sandén. Är så himmla fiin!

Efter den ska jag lyssna på Man boy. Ja igår van ju Anna, tycker ni det var rätt som van? Om inte vilken låt tyckte ni skulle vinna?


Men nu orkar jag inte skriva så mer! En grejj till, jag flyttar till Sollefteå i Juni!


Shaa Shaa! :D<3

Ovido - Quiz & Flashcards