badmonkey

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Mathilda Söderqvist - 4 mars 2010 20:24

Hellu :D

Ja nu har jag hjälp Philip att städa rummet och så, städat lite i hela huset också.

Nu kollar jag på ett as bra program som är på tv, handlar typ om vampyrer och massa sånt. Och det gillar Mathilda :D<3

Ahh, jag kan inte sluta längta tills imorgon. Tänker på det varje minut typ. Fast ibland tänker jag på snyggingen :)<3

Åhh, jag är så sugen på GODIS. Men får inte äta nu, ska spara det tills imorgon på skolan. Men nu ska mamma kolla en sak.


Shaa Shaa :)<3

Av Mathilda Söderqvist - 4 mars 2010 16:32

Jag vet, jag lägger in många inlägg. Men har inget att göra.


Nu sitter jag och kollar på världens sämta program, vet inte varför jag kollar på det med finns inget bättre XD

Längtar så himmla mycket, imorgon åker man ju :)

Jag har faktiskt funderat på en sak, att ha en frågesport! Vad tycker ni? :P


Men nu kom pappsen och sa att jag måste hjälpa Philip att städa hans rum :(


Så nu ska jag gå och städa hans rum, vill ej det men hjälpe till att stöka ner.


Shaa Shaa :D<3

Av Mathilda Söderqvist - 4 mars 2010 15:19

Att en gåva betyder så mycker som man fått av

 en älskad vän tack min älskade kompis,

min kära för det fina jag fick utav dig.


Det är underbart nät man känner att

en vän kan betyda så , du är den utav

 alla vänner som i främsta ledet ska stå.


Tack min vän jag rörd till tårar du är

underbar du är så fin det är minnen

som alltid jag sparar, du är bäst lilla

V Ä N N E N   M I N ! :)<33

 

Den här dikten är till en helt underbar vän som jag litar på upp till 110 %

Man kan inte få en bättre vän, och det LOVAR jag! Hon är helt underbar.

Hon förstår hur bra som helst, hon tröstar en när man behöver stöd. Hon kan

man ALDRIG tycka illa om! Vi har hur många bra minnen som helst! Och det kommer bli fler :)

 

Jag kommer ALDRIG att släppa dig! Du är den bästa jag vet! :)<3

Av Mathilda Söderqvist - 4 mars 2010 15:08

Hejhej!


Ja nu har jag kommit hem från skolan och ätit lite och så, nu sitter jag och kollar på Ghost Wisper!

Men nu ska jag fortsätta att kolla. Skriver ett till inlägg senare, elr kanske fler en ett :D


Shaaa Shaaaaaa :D<3

Av Mathilda Söderqvist - 4 mars 2010 07:46

Hej igen!

Ja nu har jag ätit lite frulle, blev en macka och varm o´boy :)


Ska snart gå till skolan, och jobba lite!

Sen äre mest bara roliga saker efter första rasten! :)


Men nu ska jag gå och sätta upp mitt hår.


Shaa Shaaa :D<3

Av Mathilda Söderqvist - 4 mars 2010 07:46

Hej igen!

Ja nu har jag ätit lite frulle, blev en macka och varm o´boy :)


Ska snart gå till skolan, och jobba lite!

Sen äre mest bara roliga saker efter första rasten! :)


Men nu ska jag gå och sätta upp mitt hår.


Shaa Shaaa :D<3

Av Mathilda Söderqvist - 4 mars 2010 07:23

Godmorgon!

Ja nu har jag vaknat och gjort mig ordning.

Idag äre Torsdag och imorgon smäller det!

Ska göra klart min bil på träslöjden idag, fast den är ens inte 10cm XD

Men jag vår väl jobba på den lite endå, fast den har gått sönder två gånger nu. Så nu är det lite svårt och fortsätta bygga! :/

Men ja nu har jag också packat klart väskan till ö-sund, elr jag gjorde det igår rättaresagt! :)

Har med mig en massa saker!!

Blir att man åker till Beckiis på fredag, ska vara där kl 15.00, sen blire att åka till busstationen. Sen äre bara resan dit..


Men nu ska jag gå och ta något att äta, kommer väl lägga in ett till inlägg sen :)


Shaa Shaa ;D<3

Ovido - Quiz & Flashcards