badmonkey

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Mathilda Söderqvist - 11 mars 2010 16:32

Hejhej :)


Ja nu har jag kollat klart på filmen, den var faktiskt ganska bra! (Y)

Åh vet ni, jag har ont i mina HÄLAR!! Blir så jäkla less nu. Men ska åka in idag och kolla vad det är, troligtvis är det hälkopps elr vad det hette. Det var nå iaf, så om det är det kan jag kanske inte vara med på tävlingen   


Men nu ska jag gå och fika lite, elr göra något annat. Har inget att göra och jag orkar inte sitta vid datorn för jag har suttit hela dagen!


Shaa Shaa :D<3

Av Mathilda Söderqvist - 11 mars 2010 09:54

Godmorgon!


Ja nu har jag vaknat och tagit et fot bad, har så ont i mina hälar!

Ska väl snart gå och ta lite fika, har inte ätit nå frulle en.

Idag blire nog bara att ligga i soffan och kolla på film, ska se Luftslottet som sprängdes. Har ju inte sätt den, så mamma och pappa köpte den. Så då blire nog att sitta där framför TV och käka frulle..

Ja nu äre bara fyra dagar kvar man får njuta av. På Måndag äre skola   

Men känns ganska skönt att få träffa kompisarna igen, fast skolan längtar jag INTE till.

Men nu ska jag väl gå och ta lite fika och sen kolla på film, får väl höras mer sen.


Shaa Shaa :D<3

Ovido - Quiz & Flashcards