badmonkey

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Mathilda Söderqvist - 17 mars 2010 17:24

Hellu ;)


Ja de blev ju inget inlägg igår eftersom jag var med Emma, såg mest på film! :)

Ja, för en liten stund sen åkte Joel hem, har inte träffat han på typ ett år! Åhh gud vad glad jag blev när han kom, vi hade as roligt iaf! :D

Ja imorgon äre Torsdag=Bästa dagen på skolan! :) Både slöjd, inne rast och BILD :D<3

Då ska jag oo Thilda fortsätta med vårt bildgalleri :) Kommer bli as snyggt! :)

Men nu ska jag gå och äte!


Shaa Shaa ^^

Av Mathilda Söderqvist - 17 mars 2010 14:32

Hejhej (:


Ja nu har jag kommit hem från skolan, hunnit druckit lite vatten också, så nu sitter jag och kollar på Extreme home makeover :)

Har varit en jätte härlig dag, solen har varit uppe mest hela dagen! Och vet ni, jag behöver inga kryckor längre :D<3

Men jag får fortfarande inte träna gymnastik :(  Gud vad jag saknar att träna redan, har ju inte gått så jätte länge men saknar de endå!


Men nu ska jag nog gå och ta lite fika :D


Shaa Shaa :)<3

Ovido - Quiz & Flashcards