badmonkey

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Mathilda Söderqvist - 24 mars 2010 15:43

Hellu.

En tråkig skoldag vare idag, hade engelska idag OCKSÅ! Asså jag HATAR engelska och sen måste vi ha de två dagar irad, kan de bli värre? ;o

La inte upp ett inlägg igår eftersom jag skulle hjälpa till att städa i huset för de kom några idag. Men de som är konstigt är att varje Tisdag äre någonting så jag inte kan lägga in ett inlägg, konstigt ;o

Men nu ska jag färsöka lägga in minst ett inlägg per dag, kanske två t.o.m :)

Och imorgon äre Torsdag, bästa skoldagen! Innerast, slöjd, bild och annat, bäst asså! På Fredag ska jag to backen med Emma, kommer åka vid ungefär kvart i tolv. Ska bli riktigt kul, då får jag åka i guppen som jag ÄLSKAR!!!!! :D<333333

Har nyss kollat på Andra Avenyn, man kunde se HELA avsnittet som skulle visas idag, fett bra. För då kan vi kolla på Fusk byggarna ikväll, ska dessutom se True blood. Följer det nu också, jag tycker de iaf är as bra. Visas kl 22.00 på kvällarna. Så på Onsdagar kommer jag isäng kl 23.30 ungefär, men de är inte ofta jag gör det. Men nu ska jag ta och göra andra grejjs..


Shaa Shaaa :D<3

Ovido - Quiz & Flashcards