badmonkey

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Mathilda Söderqvist - 3 mars 2010 17:05

Hej igen! :)


Ja nu har jag ätit och så, städat åt marsvinen och bytt om till gympa kläder :)

Nu sitter jag bara och väntar på att Tobbe ska komma och skjutsa mig till stan.

Ska snacka med Beckiis och så lite idag om på fredag. :)<333


Men nu ska jag gå och kolla på tv med Philip :)


Shaa Shaa :D<3

Av Mathilda Söderqvist - 3 mars 2010 14:41

Hellu (:


Riktig lyckad skoldag, hade Pia och då äre alltid kul!

Snart blire att hämta Philip sen göra sig iordning för gympan, och träffa BECKIIS :D<333

Tänk nu på Fredag åker busarna till ÖSTERSUND :D<3

Vi kommer ha sjukt kul! :)


Men nu sitter jag och väntar på att ghost wisper ska börja! Även att det är typ en halvtimma kvar elr lite mindre! :F

Men nu har jag skrivit ett kort inlägg! Blir kanske ett till när jag kommer hem!


Shaa Shaaa :D<3

Ovido - Quiz & Flashcards