badmonkey

Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Mathilda Söderqvist - 27 mars 2010 22:15

Tänk att jag fortfarande sitter och kollar på 2010, känns som den är typ fem timmar. Men den är inte så lång. Och vet ni, nu har jag lagt upp 60 inlägg. Men ska försöka få 100 innan April, men jag vet att jag typ inte kommer lyckas med de, men de är värt ett försök. Min lillebror har nyss somnat i min säng, när han kollade på filmen, han sover sött. Olivia och Ida har nyss gått in på Olivias rum, vet inte vad dom ska göra. Alla är trött förutom jag, och det är inge kul. För då vill ingen hitta på nått med mig. Och som vanligt äre ingen inne på msn den här tiden, och den som jag vill ska vara inne, så är den inte inne såklart! Åhh, jag blir så less på det, den personen är typ aldrig inne, och jag vill att den ska vara inne varje gång jag är inne. Men nu ska jag fortsätta kolla på filmen och sen kanske krypa ner i sängen med min pyamas och kolla på en annan film. Nu börjar jag känna att jag blir lite trött, men inte så mycket. Har ju iförsig suttit vid datorn typ hela dagen, elr jag var ut med lillebror också. Och jag klarade salto från en liten kulle ner i snön, fast jag landade lite på ryggen typ. Men nu ska jag ta på mig pyamasen och förbereda mig för att lägga mig i sängen. Sista inlägget äre för ikväll också! Så vi får höras mer imorgon, godnatt och hoppas att ni får sova gott! :D<3


Shaa Shaaaa :D<333

Av Mathilda Söderqvist - 27 mars 2010 20:28

Hej, igen.

Nu sitter jag med Ida, Olivia och Philip och kollar på film, 2010 :D<3

Sen ska vi se The box, som värkar as bra! :)<3

Sitter dessutom och äter godis och dricker dricka :D<33333333

Och det finns inte heller någon social på msn, hatar de! Men smsar istället, fast de är inte lika kul :/

Men ska fortsätta kolla på film, hörs kanske mer sen :D


Shaa Shaaaaa :D<3

Av Mathilda Söderqvist - 27 mars 2010 16:30

Hellu :)


Ja nu har jag fixat de jag skulle på datorn, så nu sitter jag och lyssnar på musik, och skriver på bloggen. Längtar tills ikväll när vi får käka allt godis, mumsi mumsi! Har nyss ätit opp den sista Babybel,jag tycker dom är as goda! :D<3

Men nu ska jag ta och gå ut, leka lite med lillebror :)


Shaa Shaaa :D<3

Av Mathilda Söderqvist - 27 mars 2010 15:25

Blev inte så jag la upp ett till inlägg igår för vi hade filmkväll här hemma, nu har jag kollat klart på HELA new moon. Har varit i stan idag också! :)

Handlat lite lösgodis, chips och dricka. Så ikväll ska vi se The box! Ska ladda opp bilder sen backen senare, sitter vid bärbara och orkar inte ladda upp bilderna på den här datorn, så jag gör det senare på mammsen och pappsens dator.

Men nu ska jag ta och göra andra grejjs, så lovar jag att lägga upp ett till inlägg sen! :D


Shaa Shaaa! :D<3

Ovido - Quiz & Flashcards