badmonkey

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Mathilda Söderqvist - 19 mars 2010 14:15

Hej igen :)


Ja nu har jag fikat lite, ganska gott :)

Nu ska syrran spela lite band hero, fast med bara gitarr. Har ju trummor och mick också men hon ska bara spela nu. Ska väl lyssna på hon när hon spelar. Ja, ska väl be pappsen köpa lite gott när han ska åka hem från stan :) Så ska man väl kolla på film ikväll ;) Vet inte vilken som vanligt, kanske någon bra film XD Vem vill inte se en bra film? Man vill väl inte se en dålig film om jag säger så!

Men nu ska jag lyssna på Olivia, hörs mer sen..


Shaa Shaaa :D<3

Av Mathilda Söderqvist - 19 mars 2010 13:24

Hellu :)


Har typ kommit hem från skolan nu, elr rättaresagt för en halvtimma sen ungefär. Har varit en helt undebar dag, kan inte ha blivit bättre! JA, sen idag ska man ju förstora tandställningen, vet inte om de kommer göra ont. Men nu sitter man och lyssnar till Manboy, tycker den faktiskt är jäkligt bra! :)<33

Men ska snart ta och göra nå fika, är ganska hungrig. Och imorgon far man till min morfar, ska bli riktigt kul. Så då blire att packa imorrn, fast kommer inte bli nå stor packning.. Har dessutom vänt skrivbordet, dom som har varit hemma hos mig kanske fattar hur de står nu. Men dom som inte har varit hemma hos mig fattar nog inte. Blev riktigt bra, mysigt också äre :D<3

Men nu ska jag nog gå och göra lite fika, slänger väl in ett till inlägg sen.


Shaa Shaaa :D<3

Ovido - Quiz & Flashcards