badmonkey

Alla inlägg den 25 juni 2010

Av Mathilda Söderqvist - 25 juni 2010 20:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Mathilda Söderqvist - 25 juni 2010 13:49

Hejhej!

Har inte kunnat blogga eftersom vi måste packa och sånt + att det har varit så himla fint väder så varför ska jag sitta vid datorn då det är så fint väder. Men iaf, idag skulle jag åka ner till sollefteå för att stå och packa ner varor i påsar till folk, men när jag och pappa kom ner så var det bara han och jag där. Vi väntade och väntade men ingen kom. Sen kom en av mina gymnastiktränare och väntade där med oss men det kom ingen så vi fick åka hem igen. Idag äre midsommar och först ska vi åka och gratta en person, sen ska vi åka hem och äta och bara ha det bra. Blir inget speciellt idag. Imorgon kanske vi ska till några av mamma&pappas vänner och grilla, ska bli riktigt roligt! Men kommer inte lägga upp nå mycket inlägg nu när vi har fullt upp med att packa. Men jag kommer försöka skriva så mycket jag kan!


Puss på er. <3

Ovido - Quiz & Flashcards