badmonkey

Alla inlägg den 8 juni 2010

:)

Av Mathilda Söderqvist - 8 juni 2010 20:30

Hejsvejs!

Ja, nu har jag varit på träning. Gick riktigt bra, bara att det regnade så himla mycket, men det tål man! Har nyss sätt klart en film, den var riktigt bra! Imorgon äre Onsdag och jag vet INTE vad jag ska hitta på. Har fortfarande inte hittat nå kläder till skolavslutningen så nu börjar jag känna mig stressad. Men får väl gå på stan någon dag! Men nu ska jag dra, hörs imorgon!


Puss på er! :)<3

Av Mathilda Söderqvist - 8 juni 2010 15:23

Hejhej :)

Nu är jag tillbaks här på bloggen och ska skriva så mycket jag kan!

Iaf, idag vare skola och den var riktigt,riktigr,riktigt rolig! Om bara en vecka äre skolavslutning och jag har fortfarande inte hitta nå kläder jag ska ha. Får nästan panik! Men nästa Tisdag åker skolan till RISÖN och då kommer jag vara med dom bästa! Ikväll blire träning, kanske blir ett inlägg före eller efter, vem vet! Men nu ska jag fika, får höras mer sen.


Puss på er! :)<3



Ovido - Quiz & Flashcards