badmonkey

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Mathilda Söderqvist - 16 juni 2010 18:31

Hejhej (:

Nu har jag ätit och är riktigt mätt. Snart ska vi fara till Sollefteå och fira min morfar, fast han fyllde år igår men då kunde inte vi komma eftersom både jag och Philip hade skolavslutning och Olivia var bollkalle! Har varit ute och fotat idag så bilderna kommer senare, orkar inte ladda upp dom nu. Men nu ska jag ta och fixa mig sen ska vi nog åka.  Men får höras mer imorgon! Puss på er! :D<3

 

Åhh, gud vad jag kommer sakna er. Ni kommer alltid vara mina bästisar vad som än händer! :)<333333 

Av Mathilda Söderqvist - 16 juni 2010 16:50

Hejhej (:

Idag har jag varit och kollat på Olivias skolavslutning, det var inte så roligt. Tråkigt att sitta på bänken hela tiden och bara lyssna! Men efterdet skulle vi åka och fika med min mormor och morfar och gissa vad vi hamnade i då, jo en lång ***** bilkö! Den var hur låååååååååång som hellst, i den stod vi i ungefär en halvtimma. Men tillslut kom vi fram dit vi skulle och då satte vi oss ner och fikade. Efterdet åkte vi hem och sen har jag mest kollat på tv. Ska snart äta nudlar med wockgrönsaker. Och snacka om att jag är trött. Gick och la mig runt 00.00 inatt och sen behövde jag kliva upp tio i sju! Känns som jag ska somna hela tiden. Men nu ska jag dra. Kanske slänger in ett till inlägg senare.


Puss på er! :D<3

Ovido - Quiz & Flashcards