badmonkey

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Mathilda Söderqvist - 15 juni 2010 22:37

Hejhej :)

Nu är skolavslutning slut och det inebär att vi har SOMMARLOV! Kändes lite konstigt att det var min sista gång att ha skolavslutning där och sista gången jag fick gå in och sjunga där! På slutet fick vi tårta och saft, och sedan fick jag en underbar ros av Thilda! Tack så himla mycket Thilda!! :)<3 Sedan blev det dags att åka hem och jag fick en massa kramar, speciellt av Thilda och Emma! Kommer sakna dom otroligt mycket, men jag kommer sakna alla mina andra vänner också. Men nu ska jag dra, kolla på film!


Puss på er! :D<3

Av Mathilda Söderqvist - 15 juni 2010 16:05

Hej.

Ja, idag vare sista skoldagen och sista gången att vara på helgums skola. Kommer sakna mina vänner! Men iaf. Idag var vi på risön och det var riktigt skojj, bara att det var så kallt i luften! Men i vattnet vare varmt! Men då var vi där på risön ett bra tag och vi fick köpa en massa gottigotta. Men nu ska jag gå och fixa mig inför skolavslutningen! :)


Puss på er! :D<333 

Ovido - Quiz & Flashcards