badmonkey

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Mathilda Söderqvist - 17 juni 2010 16:14

Hejhej (:

Ja, idag kunde jag äntligen sova ut. Sov till ungefär halv nio. Sen gick jag upp och kollade på tv. Sedan gick jag, Olivia och Ida.V till fotbollsplanen och gjorde världens roligaste film! Men sen gick vi hem och visste inte vad vi skulle göra, så då skulle vi kolla på film. Men vi ville ha något gott att äta så jag och Ida gjorde kladdkaka med någon sås. Sen gjorde jag min egen Fanta :) Sedan kollade vi på filmen och åt av våran goda kladdkaka och drack av min goda fanta. Filmen var riktigt,riktigt,riktigt bra! Men nu sitter jag här och väntar på att jag ska äta sedan drar dom tre musketörerna på träning. Efter träningen drar jag till Sollefteå och ska sova hos Moa, vi kommer ha så himla roligt! :D<3333 Men nu ska jag ta på mig mina träningskläder och sen äta. Hörs mer sen kanske :)


Puss på er! :D<3

Ovido - Quiz & Flashcards