badmonkey

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Mathilda Söderqvist - 12 juni 2010 19:38

Hejhej :)

Nu sitter jag här med dom bästa! Ja vi ska ut och hoppa studsis och sen ska vi se på film HELA natten! Här får ni nå bilder på oss :)<3333

      


:D

Av Mathilda Söderqvist - 12 juni 2010 17:51

Hejhej :)

Nu har jag nyss ätit och väntar på att Emma ska komma och hämta upp mig sen far vi till Thilda.O :) Idag har jag varit på dop och det var faktiskt ganska roligt. Jag och Olivia knäppte lite kort som ni kommer få se sen! Och vet ni va jag lyckades med idag? ;o Jo, jag skulle göra en sälpipa och behövde använda en kniv. Men sen gick Philip in och då tänkte jag "Jag drar bara bort det här sen går jag också in". Och då när jag skulle dra bort det så drog jag för hårt eller nått så kniven åkte på min tumme och gick in en bit i tummen. När jag tog bort kniven sprutade det blod och det bara rann. Jag blev så chokad att jag mådde illa, blev yr och höll på att svimma. Fattade inte hur jag lyckades. Det ör fortfarande blod kvar på stället vi var på! Kniven hade ALDRIG används förut så ni kan ju gissa hur ont det gjorde. Men nu ska jag ta och göra mig iordning. Kanske lägger in ett inlägg när jag är hos Thilda, vem vet!


Puss på er! :D<3

Av Mathilda Söderqvist - 12 juni 2010 17:31

Kan bara lägga in ett kort inlägg så jag säger bara vad jag ska göra idag!

SNART SKA JAG TILL THILDA!! :D<333333333

Ovido - Quiz & Flashcards