badmonkey

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Mathilda Söderqvist - 11 juni 2010 17:18

Hejhej :)

Har nu kommit hem från sollefteå. Har äntligen hittat kläder jag ska ha på skolavslutningen + ett par solglasögon! Har druckit upp min cola och snart ätit opp mitt godis, eller jag har ju fortfarande LITE cola kvar. Skulle igentligen spara det tills imorgon men kunde inte hålla mig. Ska sova hos Thilda.O  imorgon, och kanske Emma vet inte om hon fick. Men det kommer bli hur kul som hellst! Slingade luggen idag också. Slingade den svart, rosa, grön och rött :) Blev hur snyggt som hellst, om ni vill slinga er så äre bara att komma till Thilda.O XD Hon gör slingor skit snygg, och man får lyx om Emma också är med. Hon maserar benen XD Haha kan det bli bättre eller, nej! :P Men nu ska jag ta och göra, något annat. Får höras mer sen.


Puss på er! :D<3

Ovido - Quiz & Flashcards