badmonkey

Alla inlägg under april 2010

Av Mathilda Söderqvist - 25 april 2010 09:38

Gomorron! :)<3

Nu har man vaknat och legat och kollat på tv lite, ANIMAL PLANET :)

Ska väl snart äta frukost. Sen blire att åka till moster kanske och sen kanske fotbollsträning. Vet inte om jag hinner för mamma kom hem åtta från jobbet så hon kommer sova ett tag. Är fortfarande hos morfar, sov här inatt. Det var riktigt mysigt! Och om EN vecka fyller jag år :D Men nu ska Philip spela spel.


Shaa Shaaaa ;D<33

:D

Av Mathilda Söderqvist - 24 april 2010 17:45

Whiiiiihooooooo!

Nu har jag lagt upp 100 inlägg! :D<333

Av Mathilda Söderqvist - 24 april 2010 17:40

Hejhej :)

Ja, nu sitter jag hos min morfar och ska snart äta grillat, gooooooott! Idag åkte jag och kollade på fotboll i sollefteå, eller det var fler med. Aja men sollefteå vann med 4-1! Dom spelade as bra! Imorgon ska vi åka och uppvakta min moster. För hon har fyllt år. Och efter det ska jag på fotbollsträning :)

Men ska inte skriva nå mer nu.


Shaa Shaaaa :D<3

Av Mathilda Söderqvist - 23 april 2010 14:50

Hellu :)

Ja, idag var det en sjukt bra skoldag. Gjorde bara roliga saker. Iaf på elevensval :)

Ska snart på gympa också. Om vi ska köra trampett SKA jag klara halvskruv!

Men måste göra mig iordning nu :) <3


Shaa Shaaaa :D<3

Av Mathilda Söderqvist - 22 april 2010 20:17

Tjenixen :)

Ja, det blir ett sent inlägg men har inte haft tid att blogga. Elr tid och tid jag har inte haft lust. Idag var skoldagen riktigt kuuuuul! Sen efter skolan följde jag med Emma hem, och såklart den bussen vi skulle åka med var försenad en KVART ;o

Men iaf kommer vi ju hem till hon tillslut, men då diräkt drog vi ut med cyklarna och cyklade med Thilda :)<3333 Vi hade sjukt kul tillsammans.

Sen cyklade jag och emma hem till hon och åt, sen var det meningen att vi skulle ut och cykla igen men då skulle jag snart hem. Men när vi väntade på mamma så satt vi vid datorn och sen hoppade vi lite studsmatta. Vi kom på en sjukt rolig grejj. Sen skulle Emma på möte och då kom mamma pricis typ. Sen åkte vi till långsele och då gick vi in på ICA och då var det kundernasdag typ. Massa tävlingar och provsmakningar och så. Så jag testade en tävling och van en skarf :)

Sen åker man hem och nu sitter jag här. Men nu ska jag inte skriva nå mer.


Shaa Shaaaa :D<3

Av Mathilda Söderqvist - 21 april 2010 15:08

Ni har varit som syskon för mig. Vi har delat skratt, gråt och haft sjukt roligt tillsammans. Jag har många minnen med er som jag aldrig kommer att glömma. Sen förändrades allt! Ni ville inte vara med mig, ni ville inte hitta på något med mig och ni gick ifrån mig när jag var med er. Men jag höll ut. Sen brast det för mig när ni gjorde det. Jag blev bara så ledsen att jag skrev att jag inte ville vara vänner med er, men jag menade det inte. Sen började ni vara med en annan tjej och har typ glömt mig. Och nu är det ni som inte vill vara vänner med mig. Fattar ni hur jobbigt det här är. Vi har varit bästisar sen 1:an nästan. Och nu bara ignorerar ni mig. Jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden och göra allt bra igen, men det kan jag inte. Varje natt liggen jag med gråten i ögonen och vill bara ringa och säga förlåt, men ni kommer ju inte ta imot mitt förlåt. Så det är ingen mening. Ni är nog dom underbaraste personerna jag vet. Ni är så omtänksamma mot alla. Asså jag vill bara att det ska bli som förut, då vi var bästakompisar. Jag har gråtit hur många gånger som helst när jag har börjat tänkta på er. Och jag vet att iaf en av er läser detta. Så SNÄLLA! Kan vi bli kompisar igen?     

Av Mathilda Söderqvist - 21 april 2010 15:05

Hejsvejs.

Skoldagen har varit rätt okej. Har spelar fotboll på rasterna och det var riktigt kul, utom att jag gjorde illa handen av en viss person. Aja, sen har skoldagen fortsatt som vanligt! Och ikväll blire GYMPA ANDRA AVENYN och kanske    TRUE BLOOD!! :D<33  Men ska fixa en bild..


Shaa Shaaa :D<3

hej

Av Mathilda Söderqvist - 20 april 2010 18:35

Hejhej :)

Ja, skoldagen har varit fett dryyyg!

Och jag har bara sovit ungefär fyra timmar. Sjukt trött jag har varit idag..

Aja, sen kommer man hem och fikar lite, kollar på tv samtidigt. Sen skulle man städa rummet och sen spelade jag sims med Olivia. Men nu sitter jag och tråkar. Ska fixa en bild senare. Vet inte om jag lägger upp den, får se. Aja ska dra nu..


Shaa Shaaaa :D<3

Ovido - Quiz & Flashcards