badmonkey

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Mathilda Söderqvist - 11 april 2010 18:49

Hejhej :)

Har nästan nyss ätit opp min hamburgartallrik. Var riktigt gott, men har två blåsor i munnen så det gör nå fruktansvärt ont!

Har varit på fotbollsträning idag, var riktigt kul. Först kom vi dit vid tre, men då hade dom ändrat träningen till fyra. Men då var det matcher som jag kollade på. Efter ett tag kom Anna och då satt vi och pratade och skrattade. Sen blev kl ungefär tjugo över fyra och då började vi träningen typ XD

Men nu sitter jag och dryygar vid datorn, ska igentligen rensa rummet men palla inte det.

Men ska iaf hitta på något annat nu.


Shaa Shaaaa :D<3

:)

Av Mathilda Söderqvist - 11 april 2010 13:33

Hellu (:

Har inte kunnat skrivit i helgen eftersom jag har varit med Beckiis hela helgen, men kan iaf säga att vi har haft sjukt kul! Skapat många nya minnen.


Beckiis:

- Har ni sålt han en? Eller ska ni ha kvar han?

Jag:

- Vadå? Vilken han? ;o

Beckiis:

- Ja har ni sålt han, marsvinet? ;o


Haha, vi har sjukt bra humor XD


Men iaf ska jag kanske på träning idag. Vet inte om jag orkar gå, har lite ont i huvudet! Men får se när det börjar närma sig..

Var ju på sjukhuset i Fredags och skulle kolla om jag hade astma. Såklart har jag ansträngningsastma OCH förkyldningsastma om nå slag! Så nu blire att ta nå pulver elr va det är :/

Men nu ska jag städa mitt rum, stökigt äre!


Shaa Shaaaa :D<3

Ovido - Quiz & Flashcards