badmonkey

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Mathilda Söderqvist - 8 april 2010 14:05

En vän tror på dig när ingen annan gör det.

Hon lyssnar även om hon hört historian hundra gånger,

och hon finns där för dig när något går på tok.

Hon säger aldrig " Vad var det jag sa",

utan hjälper dig istället att plocka upp bitarna och limma ihop dem.

Det är skillnad mellan att vara småtokig på egen hand och att vara det

tillsammans med någon annan! <333

Av Mathilda Söderqvist - 8 april 2010 13:41

Hittade lite bilder på datorn! Så nu kommer ja lägga upp dom :)

haha, jag skulle dansa på Amuletten XD

   

Här har jag blont håååår! <3333

   

Här kommer bilder sen vi hade gruppen PANDORA <3

   

Och här vann vi truppcupen!             

Och vi avslutar med en bild på FILIPPA! Saknar henne enormt mycket! <3333

  


Hade MYCKET fler bilder men orkade inte lägga upp alla, men jag la upp en del iaf :D<3    

Av Mathilda Söderqvist - 8 april 2010 12:01

Hellu :) 

Ja, först vaknade man sen klev man upp och kollade på tv. Sen väckte vi Philip och gick med han på fritids. Sen när Olivia kom hem så städade vi i huset, rengjorde åt marsvinen och sånt. Men nu sitter jag och har sjukt tråkigt. Inte så länge kvar tills vi ska till UMEÅÅÅÅ!!!! :D<333333

Fast vi kommer inte åka buss.. Har varit sjukt kul hos moffan iaf. Har ätit pizza, gått på stan och suttit vid datan XD Haha! + att jag har varit en ANIMALPLANET nörd! Suttit och kollat på det dygnet runt käns det som. Fast nu kan jag inte kolla på det, eftersom vi inte har den kanalen här hemma. Menmen, får stå ut med det. Men nu ska jag ta och fixa mig och såå, får höras mer sen..


Shaa Shaaaa :D<3

Ovido - Quiz & Flashcards