badmonkey

Alla inlägg den 16 april 2010

Av Mathilda Söderqvist - 16 april 2010 21:44

Morsning korsning.

Nu är vi framme i Umeå, eller för ett tag sen. Har packat upp och bäddat.

Och det finns dator där vi bor. Kan det bli bättre? ;o

Aja, ska dra nhu.


Shaa Shaaa :D<3

Av Mathilda Söderqvist - 16 april 2010 11:24

Gomorron :)

Ja, idag äre Fredag och man åker to Umeå idag. Får vara hemma idag från skolan för att jag ska packa, duscha och massa annat. Så jag skulle inte hinna med allt annars. Har redan packat. Så nu äre typ bara duscha kvar nästan. La inte upp nå inlägg igår eftersom jag var i stan, sen när jag kom hem spelade jag och Philip sims. Kommer inte heller kunna lägga upp nå inlägg imorgon heller, för då är jag i Umeå. Vet inte om jag hinner lägga upp ett på söndag, beror på om vi går vidare eller ej. Men hoppas det. Men igår vare en fett nice dag på skolan, utom på slutet. Då blev lilla Mathilda ledsen.. Och sen när man kommer hem blire bara massa grejjs av det jag var ledsen över på skolan. Så, nu  har våran vänskap tagit slut ett tag. Känns som jag inte kan lite på någon längre!  Vill bara försvinna här ifrån helgum! Aja, ska duscha nu.


Shaa Shaaaa :)<3

Ovido - Quiz & Flashcards