badmonkey

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Mathilda Söderqvist - 5 april 2010 11:21

Hej igen :)

Ja nu har jag gjort mig iordning och är klar att åka to backen, men alla är inte riktigt klar en. Så väntar på dom. Imorgon ska man gå på stan, äta pizza och var hos morfar, kommer bli så kul! :)

Sitter dessutom och kollar på bilder på Filippa, saknar hon enormt mycket. Hon var ju mitt HELT eget husdjur, som jag tog hand om. Hon kommer jag ALDRIG glömma! Snart ett år sen hon dog..

Men nu ska jag och olivia kolla på bilder.


Shaa Shaaaa :D<3

Av Mathilda Söderqvist - 5 april 2010 10:17

Godmorgon alla läsare! :)

Ja, nu har man vaknat och sånt, elr typ för en timme sen. :)

Längtar tills vi ska åka till backen, men mamma ska ju vakna och sånt. SEN åker vi dit! :)

Ska åka med Matilda, eftersom hela familjen ska åka med Lampinens familj :)

Ska dessutom åka med lillebror lite i barnbacken, han är as duktig på att åka.

Men ska göra mig iordning nu, hörs mer sen.


Shaa Shaaaa :D<3

Ovido - Quiz & Flashcards