badmonkey

Alla inlägg den 6 april 2010

:)

Av Mathilda Söderqvist - 6 april 2010 19:46

Hej, igen!

Ja nu sitter jag vid moffans dator, igen.. Men han har en kul dator. :)

Har kollat på AnimalPlanet typ HELA dagen idag och igår, men de är fett bra. Och jag kan ju inte se det hemma, för vi har ju jusst inte den kanalen! Ahh, sånt där kan jag bli galen på. Men då när man är här hos min morfar så kan jag ju kolla på det, när jag vill. Utom när pappa och moffan ska typ kolla på nånting! :P

Men det är inte så ofta dom gör det. Men nu sitter vi och kollar på en dykare som typ är undervatten, fast nu bytte moffan så vi kollar på hur man gör tårtor XD

Men aja, skit samma vad jag ser. Sitter ju endå vid datorn. Men jag undrar hur man kan dyka ner till hajar utan att dom käkar upp en, alla säger ju typp at hajar käkar en. Men vissa dyker ju med hajar? Konstigt, tycker jag iaf! ;o

Men orka skriva mer, blir nog inga mer inlägg för idag.


Shaa Shaaa :D<3


...

Av Mathilda Söderqvist - 6 april 2010 15:15

Vet inte om det kommer att funka..

Av Mathilda Söderqvist - 6 april 2010 14:45

Hejhej :) <3

Nu siter man hemma hos moffan, mysigt äre här. Lungt och skönt dessutom. Har gått på stan idag med Yvonne och Olivia, men jag köpte inget. Sitter och webbar med Thilda och Emma. Ikväll ska vi gå och äta pizza, ska kanske sova här en natt till. Längtar tills imorgon, för då äre gympa, Andra Avenyn och True blood. Men fick bli ett kort inlägg, ska gå nu.


Shaa Shaa :D<3

Ovido - Quiz & Flashcards