badmonkey

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Mathilda Söderqvist - 7 april 2010 13:25

Haha jag är värkligen en AnimalPlanet nörd. Sitter fortfarande och kollar på det, kollar väl på det typ över 5 timmar iaf, haha XD

Nu har nyss Yvonne kommit hem, hon var och handlade lite. Och köpte glass till oss, gott gott :)<3

Och jag är också en godis nörd vettni, fast jag är med AnimalPlanet nörd XD

Och de går inte att ladda upp webb bilder här, men får väl stå ut med det!

men nu ska jag äta lite glass och så, får höras mer sen. Ska dessutom göra en ny header.


Shaa Shaaa :D<3

Av Mathilda Söderqvist - 7 april 2010 09:13

Gomorron!

Vaknade runt halv nio, sen gick jag upp och kollade på tv. Sen tog jag och Olivia lite frulle, gott och få i sig lite frulle. Ska på gympa senare idag, vid 18.00 Sov hos moffan inatt också. Sover som en stock nere i sängen. Men det fick bli ett litet inlägg, får höras mer sen.


Shaa Shaa :D<3

Ovido - Quiz & Flashcards