badmonkey

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Mathilda Söderqvist - 15 juli 2010 19:21

Heeeej!   

Idag vaknade jag vid ungefär halv tio och kunde verkligen inte somna om, och jag har INTE sovit nå bra inatt. Vet inte vad det beror på, kanske att jag och Beckiis inte komma träffa varandra på mer en en vecka! Hur ska jag klara mig? Men iaf. Efter att jag vaknat klev jag upp och tog på mig nå kläder och sedan gick jag upp till resten av familjen som kollade på tv. Så då satt jag mig också o kollade på tv. Sedan fikade vi o sen vare bara att börja packa. Har nästan packat ner allting nu. Bara toan, garaget och lite i mamma&pappas rum. Och tänk, nu äre 2 dagar kvar och sedan går flyttbilen. Ska få se huset för första gången imorgon! Har ju sett det på bild men inte i verkligeheten, iaf inte inne. Så det ska bli roligt att se! Ska desutom kanske åka på 60 års fest imorgon. Så då kommer jag ta massa bilder som ni får se sedan. Men nu ska jag göra andra grejor. Så får höras mer imorgon!

  

Ovido - Quiz & Flashcards