badmonkey

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Mathilda Söderqvist - 11 juli 2010 18:23

Hej alla bloggläsare!   

Som ni kanske såg bloggade jag ingenting igår. Men det var därför först var jag i aborrsjön och firade min mormor som fyllde år, sedan kollade jag på fotbollen. Så jag satt ingenting vid datorn igår, sen äre ju fullt upp med packningen också!

Men iaf, idag vaknade jag vid halv tolv av att pappa&lillebror kom in och väckte mig. Sedan klev jag upp och gick och fikade. Efter det tog jag på mig nå kläder och sedan vare bara att börja packa. Städade mitt rum också för det såg ut som en bomb hade slagit ner. Efter att jag städat hjälpe Olivia mig att packa&städa i mitt rum och efter det bärde vi in hennes säng i mitt rum eftersom vi ska ha flyttkartongen i Olivias rum. Efter att vi stält in Olivias säng gick hon och var med någon och då medans hon var borta fortsatte jag&mamma&pappa&philip med vinden, så nu är vinden klar, äntligen! När Olivia kom hem åkte jag&mamma&Olivia&philip och handlade. Efter vi varit och handlat åkte vi hem och åt Tacooooos :) Och nu har jag nyss ätit upp och nu sitter jag här och snackar med bästisen på msn, alltså Beckiis! :D<33

Men nu kommer bilder sen vi var i Aborrsjön! :)

  

Och en sak till, igår när vi hade kommit hem från aborrsjön fick vi veta att det brann i helgum så jag och Olivia cyklade och kollade, jäklar vad det brann! Ni får en bild så ni får se hur mycket det brann!

  

Får höras mer imorgon!

  

Ovido - Quiz & Flashcards