badmonkey

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Mathilda Söderqvist - 13 juli 2010 23:07

Hejhej bloggen!   

Ja, nu sitter jag här hos BÄSTASTEBÄSTIS och vi har det riktigt jävligt roligt asså! Ingen har lika roligt som viiiiiii! :)

Iaf. Idag vaknade jag vid tio över nio, men pappa hade sagt att han skulle väcka mig vid åtta. Men det gjorde han inte, men det var bara skönt att få sova längre. Sedan klev jag upp och fikade med pappa&philip sedan tog jag på mig kläder,fixade mig och sedan åkte vi till soptippen med massa saker. Sedan åkte vi hem och jag gick in och packade till dagen, och efter det skjutsade pappa mig till Beckiis! Sedan fick vi skjuts av dom ner till risön och då var klockan kvart över tolv. Sedan badade vi och hade skit roligt, och sedan kom dom onkefulla boxerkalsongerna. Dom är riktigt onda! Men vi gav igen, vi rev en av dom så han har fyra rivmörken! Vi äger BECKIIS! Så sedan vågade dom knappt vara vid oss när vi sa att vi skulle riva dom. Men sedan fortsatte vi att har skit roligt och var där till SEX :D Sedan gick vi hem, eller hennes pappa kom och hämtade oss. Sedan har vi spelat vollyboll men Nenna, Oliver och Tina. Sedan har vi hoppat studsmatta, suttit vid datorn, och spelat wii och nu sitter vi här igen! Men ville bara skriva ett kort inlägg, elr jag vet inte om det är kort precis men iaf. Så nu ska jag dra!

  

Ovido - Quiz & Flashcards