badmonkey

Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Mathilda Söderqvist - 8 juli 2010 20:21

Hejsvejjs! :)

Har typ nyss kommit in, har spelat lite kubb med syrran och lillebror. Gick väl inte så bra, men vi spelade inte klart för att det började regna. Har dessutom varit bort på fotbollsplanen och spelat lite fotboll med syrran oo lillebror. Imorgon ska jag kankse på risön, men det är bara kanske! Men hoppas de iaf! Men ville bara skriva ett kort inlägg. Får höras mer imorgon elr någon dag.

  

Av Mathilda Söderqvist - 8 juli 2010 17:36

Hejhej alla bloggläsare!   

Idag vaknade jag vid kvart över 11. Sedan låg jag kvar i sängen en stund, sen kom lillebror in och ville spela tv spel med mig. Så jag spelade med han en stund, som tur är är det ett spel man ALDRIG tröttnar på! Kan spela i timmar om man vill. Men iaf, efter att vi spelat ett tag gick jag upp och åt frukost sen tog jag på mig nå kläder. Efter att familjen gjort sig klar åkte vi till Sollefteå och skulle göra en massa ärenden, och medans dom skulle hitta nån grej gick jag, Olivia och Philip på en sko affär och letade skor till laxfestivalen. Eller jag och Olivia letade men Philip gick mest bara runt. Jag hittade as snygga skor som jag ville ha som det var halva priset på, men då tyckte mamma&pappa att det var för stor klack och att det inte var bra för mina fötter eftersom jag har broblem med hälen, hälsenan och fötterna. Så då fick jag inte köpa dom. Men efter ett tag hittade jag tre par skor jag ville ha, men INGEN fanns såklart i min storlek!  Så då blev det inga skor för mig men Olivia köppte ett par as fina skor. Efter att vi varit där åkte vi och handlade och sedan till min mormor&morfar. Och deras katt har fått kattungar och dom är sååååååå söööta. Det blev tre gråa och två svarta kattungar. Så nu vill jag köpa en egen kattunge som bara är min! Men vet inte om jag får det för mamma&pappa. Och min mormor&morfar har ju dessutom två hundar, och en av hundarna vaktar kattungarna så mamman till kattungarna vågar inte gå till sina ungar, men när hon väl är där ska hunden vara vid mamman&ungarna hela tiden. Och när Philip skulle klappa mamman bet hunden Philip i handen, det är en lite konstig hund! Aja, men nu ska jag dra. Får höras mer sen! :)<3

  

Ovido - Quiz & Flashcards