badmonkey

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Mathilda Söderqvist - 14 juli 2010 22:57

Här får ni ännu en till video!

Om man hade han som domare skulle man fått sig ett rejält skratt! :D<3


:D

Av Mathilda Söderqvist - 14 juli 2010 22:48

Denna video är för härlig!

Ni får tycka precis som ni vill, men jag tycker den är as bra! :D

Av Mathilda Söderqvist - 14 juli 2010 22:21

Tjoho bloggen!   

Nu har jag verkligen lust att blogga! Så det kanske blir ett långt inlägg! 

Som ni kanske har märk har inte jag hunnit blogga på dagarna och sånt, och det har inte blivit så många inlägg dom senaste dagarna. Men som jag sa tidigare har jag ju inte så mycket tid, efter som vi flyttar om FYRA dagar! åå vad jag längtar. Och nu idag kom jag hem från den bästa, alltså Beckiis. Så då har ju vi inte suttit vid datorn så mycket! Men vi har iaf haft sjuuuuuuukt roligt! Idag har vi haft de jäkligt roligt. Först vaknade vi av att larmet gick för att hennes mamma hade glömt och slagit av larmet och då öppnade hon ett fönster så larmet slogs igång, men det gjorde inte så mycket för då var klockan redan vid tio. Sedan klev vi upp och tog på oss kläder och sedan fikade vi. Efter att vi fikat gick vi ut och körde vollyboll och gissa vem som van? Jo jag! Elr inte.  Sedan kom hennes syrror och Oliver så då spelade vi med dom! Säger inga resultat. Men sedan gick vi in och tog på oss våra badkläder och sedan drog vi ner till Risön. Där hade vi sjukt roligt, vi plaskade och dök, vi hade en ring och hade kul i den, och sedan gjorde vi massa annat. Och sedan på slutet kom vi på en grej vi kunde göra för att inte få vatten i näsan när vi dök och sånt, så vi tog våra hårspännen och klickade fast dom på näsan så då fick vi inte vatten i näsan! Vi är för smarta vi. Sedan klev vi upp och gick upp till bastun och sedan bytte vi om och så. Sedan hämtade hennes mamma oss nere vid risön och när vi kom hem dit for vi nästan direkt till hennes pappa för att vi barn skulle äta. För imorgon åker bästisen bort och då ville hennes pappa äta middag med dom och då var jag hos Beckiis så jag fick också äta där, och maten var super god. Och påtal om att Beckiis åkte imorgon, hur fan ska jag klara mig utan hon i mer en en vecka! åå gud vad jag kommer sakna hon. Men sedan när hon kommer tillbaks ska hon komma till mig då laxfestivalen är och sedan sover hon oss mig. Och påtal om laxfestivalen. Har ni hört att det ska vara bubbeldisco? Fatta nice! Jag och Beckiis kommer ha såååååååååååååååååååååå roligt! Men nu sitter jag här och är så jäkla glad, men vet inte varför. Det händer ganska ofta nu. Men det är ju bara bra att jag är glad, och inte på dåligt humör! Men nu ska jag fortsätta sitta vid datorn, men inte skriva på inlägget. Så vi får höras mer sen! :)  

  

Ovido - Quiz & Flashcards