badmonkey

Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

Ett inlägg till! :D

Av Mathilda Söderqvist - 21 februari 2010 18:29

Hellu (:


Ja det blir ett till inlägg :) Kanske ett till senare!

Men nu har jag rengjort åt MARSVINEN <333 Bäbisarna har blivit så stooora! :)<3

Dessutom har lite folk kommit hit :)

Har ganska tråkigt men man har ju datorn som tur är! XD

Tycker ni ska ta och lyssna på Jason Derulo - In My Head! En helt underbar låt, kan typ inte sluta lyssna på den. Minnen som man glömmt kommer up i huvudet! <3





Är så less på dig nu! Om jag gillar något och inte du gör det går du och säger till alla att jag gillar han elr den elr något annat! Man får för fan gilla vad man vill, och man får tycka vem man vill är snygg! Det kommer sluta med att jag inte kommer säga någonting till dig för du bara mobbar en för det! Och du försöker ta den kille jag gillar HELA tiden. Du vill ALLTID ha hans uppmärksamhet, och du vill ALLTID sabbotera för mig! Du slår mig hela tiden med vilje för att göra mig illa! Det kommer kanske sluta med att jag inte vill vara din vän. Jag tycker du ska börja bete dig som förr! En tjej jag ville vara med varje dag, inte som nu. Känns som jag bara vill flytta ifrån helgum pågrund av diig! Så jävla less jag blir. Jag har gett dig så mycket men du ger ingenting tillbaks. Tar dig äran av ALLT bra jag gjort, men sen när du gör något dåligt lägger du skulden på mig! Känns som att du uttnyttjar mig bara för att jag har så många vänner och inte du. Känns som att du vill ta alla mina vänner ifrån mig så jag står ensamm kvar och bara har min familj och släkt kvar. Jag vill inte gå till skolan på morgonen pågrund av DIG! Du tar min mobil HELA tiden och kollar på det jag säger att du inte får. Jag får ALDRIG ha något hemligt för dig. Du ska jämt ta reda på det av någon annan jag berättar det för. Och om inte dom säger det hotar du med min typ största hemlighet att du ska säga den till alla på skolan om inte du får veta. Jag vill värkligen ha den tjejen som alltid ringde mig när den var ledsen och behövde stöd. Den tjejen som alltid hjälpte mig med skoluppgifter. Den tjejen som hade ett hjärta av guld och inte den tjejen som är allt tvärtimot! Du var värkligen en stor del av mitt hjärta. Men nu, då vet jag inte vad du är. Du finns typ inte med i mitt liv, bara i helvetet! Du gör så jag mår dåligt varje dag! Du gör så att jag vill döö! Och varje gång jag försöker förklara någonting så vänder du bara dyggen för och går din väg! Jag uppskattar allt du gjort, men nu har jag glömmt allt! Du kluddar och förstör i mina skolböcker, du gör så jag får skäll utav fröken när det igentligen är du som gjort fel. Jag har alltid skyddat dig, men nu ska jag inte göra det längre. Jag trode att du var den perfekta kompisen, att man inte kunde ha en bättre vän! Men jag hade fel. Du är den som alla vill glömma. Den som förstör ens liv. Jag hade aldrig trott att du skulle bete dig såhär. Jag vaknade alltid med ett leende på läpparna! Men nu vaknar jag aldrig med ett leende. Du tröstade mig alltid när jag var ledsen. Men nu bara säger du. Vad har hänt? Sen går du när du fått vetat det! Du uttnyttjar mig för att få tag i en annan person. Fattar inte hur du kunde göra såhär för mig. Jag väntar varje dag på att du ska ringa upp och säga FÖRLÅT! Men nej. Du ringer ALDRIG! Du säger ALDRIG förlåt elr något sånt..

Om du läser det här förstår du nog vem du är. Dig kan man inte lita på.. Du är den tjej som alla ville ha, du var en tjej som kunde allt! Men inte nu längre.

Du blir bara värre och värre för varje dag! Men nu årkar jag inte skriva nå mer om dig, vill ens inte tänka på dig! SÅ LÄMNA MIG IFRED!! :@


 
 
Ingen bild

hannah

21 februari 2010 20:39

ja det är jobbigt när andra mobbar en men tyvärr så förstår inte folk när det är nog :( jag har också haft så i mitt liv:(
kram

 
Malin

Malin

21 februari 2010 21:28

Tycker du om kladdkaka? :)

http://maaajjiiin.blogg.se

 
Ingen bild

5 januari 2011 22:32

Tycker du om henne eller är det samma nu?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mathilda Söderqvist - 20 augusti 2010 18:57

Nu kommer inte jag blogga här så mycket, kanske slänger in nå inlägg ibland. Men nu kommer jag finnas på www.lillaaan.blogg.se där jag kommer blogga mycket! Så ni kan ju alltid kika in där! Hare gött! :)♥ ...

Av Mathilda Söderqvist - 20 augusti 2010 13:23

Hejhej :) Ja, idag har jag ju varit på valla och träffat min lärare och EN av mina klasskamrater. Har ju aldrig varit på valla men nu har jag det. Jag tyckte det var jätte stort och fint! Ska bli skönt och börja där, längtar faktiskt till skolan bö...

Av Mathilda Söderqvist - 19 augusti 2010 22:53

Hejhej :) Ja nu äre ett ganska sent inlägg, eller sent och sent klockan är bara elva. Men jag som ska upp typ tidigast imorgon går och lägger sig sist av alla. Ska ju på skolan imorgon, ska äntligen få se hur det ser ut där. Men jag måste verkligen...

Av Mathilda Söderqvist - 19 augusti 2010 15:00


Hejhej :) Skrev ingenting igår, men det var därför internet funkar inte ibland och det gjorde det inte igår. Men nu gör det de så då passar jag på att skriva ett inlägg. Igår var jag iaf med Beckiis från typ ett till halv fem, sedan åt vi i familje...

Av Mathilda Söderqvist - 17 augusti 2010 22:08


Tjenixen! :) Är ett litet sent inlägg, eller sent och sent klockan är bara tio. Men iaf, nu su sitter jag och snackar med beckiis på msn! och pratar lite med syrran. Idag gick/åkte jag&Beckiis ner på risön och kollade på ruifs match. Blev oavgjort,...

Ovido - Quiz & Flashcards