badmonkey

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Mathilda Söderqvist - 25 februari 2010 18:27

Hejhej :)

Ja nu har man nyss ätit och tränat läxan, så nu har jag läxan gjord!

Imorgon äre Fredag och sen HEEELG!! :D<3

Är så sugen på att kolla på film men jag har ju typ sätt alla vi har nästan, fast jag tro endå att jag ska se en film. Kanske Legend, jag vet inte riktigt men ska bestämma sen. Var ju tänkt att jag, Emma, Thilda, Samuel och Måns skulle bowla idag men två kunde inte och då blev jag ensamm tjej med två killar men gjorde inget för mig, men jag tycker alla ska kunna om vi ska göra det. Så det blev inge idag, men vi ska göra det någon annan gång :D

Sen kanske det blir övernattning på skolan snart, pratade ju om det idag på skolan i ungefär 45 minuter :)

Men nu ska jag nog gå och hitta en film och sen lägga min under filt och kolla på film, sen blire sova nog. Fast inte så jätte tidigt kanske vid halv 10 elr nått.


Shaa Shaa :D <3


Av Mathilda Söderqvist - 25 februari 2010 14:53

Blir ett kort inlägg!


Ja idag vare skola, ganska kul. Pratade en hel del om övernattningen vi ska ha på skolan :)

Har kommit hem för ett tag sen, har hållt på med Philips lera XD Ganska kul är den!

Senare måste man träna på läxan tills imorgon, har ju glosförhör. Men det är ganska lätta ord. Men nu ska jag ta något att fika så skriver jag kanske senare.


Shaa Shaa! :D<3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards