badmonkey

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Mathilda Söderqvist - 19 februari 2010 13:25

Hellu (:


Hemma från skolan nu. Skolan var helt okej idag, fast lite dryyg. Nu sitter man och fixar lite saker på datorn och sen ska man väl spela. Ingen gympa träning idag för en av tränarna fyller år och då kan den andra inte komma elr vad det nu va kommer inte ihåg! Men lite skönt att vara hemma idag. Skulle endå inte kunna gå på träningen. Men sen ikväll blire snacks och dricka :) Det gilar jag  

Ska också bygga lite lego med lillebrorsan sen när han kommer hem från hans kompis. Har skaffat en blogg med my best friends! Ta och kolla vettja -----> www.kissmymouthe.se! Vi har inte hunnis fixat så mycket men vi skaffade den idag på skolan så. Har bara skrivit två inlägg tror jag om inte hon har lagt upp ett till :D Och nu äre helg kan man säga! Imorogon. Men jag säger som att det är helg på fredag till söndag! :D

Men nu ska jag fixa klart grejjorna jag håller på med sen ska jag spela dataspel :)


Shaaaa Shaaaa! :D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards